onsdag 29 april 2015

Edcamp kring processledning

I kväll har jag deltagit i Edcamp processledning. En intressant, inspirerande och givande kväll. Jag blev under kvällen tipsad om Storify ett digitalt verktyg för att göra din egen berättelse där du kan blanda bild, text och ljud på ett mycket enkelt sätt. Nyfiken som jag är kastade jag mig på det när jag kom hem för att skapa min egen berättelse/upplevelse av kvällen.

Christer Holger pratar om att leda med systemtänkande och självorganisering som grund


Ni kan se min storify här Edcamp-processledning

1 kommentar:

  1. Mr Pedro är helt otrolig. Han har varit så lyhörd, så tålmodig och ärlig och bara underbar på sitt jobb som långivare. Jag kommer att köpa alla framtida hus med honom om jag någonsin flyttar till DC. Han är bara den absolut bästa."
    Jag kommer att rekommendera alla här som letar efter ett lån att kontakta en låneansvarig Pedro på e-post... pedroloanss@gmail.com

    SvaraRadera